Dacă ești/ ai:

  • Responsabil, comunicativ, energic, orientat spre rezolvarea problemelor, perseverent, proactiv
  • Studii superioare finalizate (de preferat turism, geografie, economie…)
  • Minim 3 ani de experiența în turism/ administrație publica / ONG-uri
  • Cunoștințe operare PC, cunoașterea pachetului MS Office (Word, Excel, PowerPoint), rețele de social media, SEO (reprezintă un avantaj), Corel Draw și/ sau Adobe Photoshop (reprezintă un avantaj)
  • Cunoștințe de contabilitate primară, vânzări sau juridic (reprezintă un avantaj)
  • Cunoașterea limbii engleze (reprezintă un avantaj cunoașterea a două limbi de circulație internațională)
  • Experiență într-un ONG (reprezintă un avantaj)
  • Experiența in Finanțări europene/ guvernamentale (reprezintă un avantaj)
  • Cu domiciliu în Ploiești (reprezintă un avantaj)

și vrei să lucrezi în cea mai importantă asociației din domeniul turismului din Prahova te așteptăm să trimiți CV-ul pe office@asociațiaturismprahova.ro!

Mai multe detalii despre post găsești aici.

CĂUTĂM COLEGĂ!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *