Dacă ești/ ai:
- Responsabil, comunicativ, energic, orientat spre rezolvarea problemelor, perseverent, proactiv
- Studii superioare finalizate (de preferat turism, geografie, economie…)
- Minim 3 ani de experiența în turism/ administrație publica / ONG-uri
- Cunoștințe operare PC, cunoașterea pachetului MS Office (Word, Excel, PowerPoint), rețele de social media, SEO (reprezintă un avantaj), Corel Draw și/ sau Adobe Photoshop (reprezintă un avantaj)
- Cunoștințe de contabilitate primară, vânzări sau juridic (reprezintă un avantaj)
- Cunoașterea limbii engleze (reprezintă un avantaj cunoașterea a două limbi de circulație internațională)
- Experiență într-un ONG (reprezintă un avantaj)
- Experiența in Finanțări europene/ guvernamentale (reprezintă un avantaj)
- Cu domiciliu în Ploiești (reprezintă un avantaj)
și vrei să lucrezi în cea mai importantă asociației din domeniul turismului din Prahova te așteptăm să trimiți CV-ul pe office@asociațiaturismprahova.ro!
Mai multe detalii despre post găsești aici.
CĂUTĂM COLEGĂ!