In weekendul care tocmai s-a incheiat, vremea nu a fost prietenoasa in Prahova. Cu toate acestea turistii nu au renuntat la ideea de a calatori si de a se relaxa la munte.
Gradul de ocupare turistica pentru acest weekend prelungit care s-a incheiat s-a situat intre 60-70%.
La Sinaia gradul de ocupare turistica a fost de 60% conform datelor transmise de Centrul De Informare Turistica Sinaia. In timp ce la Busteni si Azuga gradul de ocupare turistica s-a situat intre 65-70%.
Unele unitati de cazare din Sinaia, Busteni si Azugat au avut un grad de ocupare de 100% in timp ce altele au fost ocupate in proportie de 50%.
La Sinaia din cauza vantului puternic, vineri si sambata Gondola Carp nu a functionat, in schimb Gondola Sinaia a functionat la program normal pe tronsonul Cota 1000 – Cota 1400.
Saptamana trecuta joi si vineri (9-10 iunie) a avut loc un eveniment de promovare vini-viticol, in premiera aflat la prima editie, „ Prahova Vin-Expo ” la care Asociatia Pentru Dezvoltarea si Promovarea Turismului Prahova a fost partener. La eveniment au fost prezenti ambasadori si membri ai corpului diplomatic acreditați in Romania, oficialități județene si locale, reprezentanți ai mediului de afaceri si presa .
O alta tema expusa a fost sprijinirea localităților cu potențial din Ținutul Vinului Prahova pentru a devini stațiuni turistice acreditate. A participat la eveniment poate cel mai titrat somelier din Romania, Sergiu Nedelea.
Momentul muzical a fost oferit de Filarmonica Paul Constantinescu – Ploiesti In sala au fost si multi studenti de la Facultatea de Științe Economice UPG Ploiești, însoțiți de prof dr ing Buzoianu Daniela.
Tot in acest weekend, la Ploiesti, a avut loc si Blood Network, cea mai longevivă campanie de donare de sânge din România, inițiată de organizatorii Untold și Neversea, îi așteaptă din nou pe eroi să salveze vieți și să se bucure de experiențe de neuitat la unele dintre cele mai mari festivaluri de muzică din lume. Ajunsă la cea de-a 8-a ediție, campania de donare de sânge Blood Network se desfășoară în 2022 în perioada 14 mai – 3 iulie 2022 în toate centrele de transfuzii din țară și în caravanele mobile.
Târgul Happy Market a avut loc in perioada 10-13 iunie cu ocazia sarbatorii de Rusalii la Bucov în parcul Constantin Stere.
Apdt Prahova este un parteneriat public-privat, model de bune practici, cu funcțiuni de OMD, organizație de management al destinatiei, înregistrată din 2008 la inițiativa ANAT. Aceasta reuneste intr-un parteneriat public-privat alături de Consiliul Judetean, consilii locale, hoteluri, agenții de turism, Camera de comert si industrie, UPG.
Apdt Prahova este membru in consiliul director al APT, membru activ al consiliului de brand al Romaniei, al grupului de lucru voucherele de vacanta, al grupului de lucru OMD, si de asemenea membru fondator si vicepresedinte FAPT.